joi, 12 februarie 2009

Poveste cu happy end

El este Didutu. Asa incepeau toate anunturile cu el. Cel mai indragit dintre catei. El este.

Inceputul povestii noastre a fost odata cu mutarea sediului dintr-o locatie in alta. La noua locatie ne astepta el. Toti colegii l-au placut. Foarte multi veneau cu mancare de acasa pentru el. Nasa lui este o colega, iar Didutu este numele pestisorului din reclama la Tide. Toate bune si frumoase, pana cand l-am gasit spanzurat in niste laturi. Din pacate in sediul nou nu suntem singuri. La parter sunt proprietarii cu cantina lor (ei ii spun sala de conferinte si nunti). Eu zic totusi ca denumirea de cantina sau nunti la cort tipice pentru manelisti ar fi mai buna. Si ei au hotarat ca nu vor catei in zona pentru ca "nu mai vin clientii sa manace acolo". Planul a fost sa puna cateva laturi atarnate de gard si sa ii prinda. Sa prinda haita de catei (2 la numar) care le speriau clientela :))

In seara in care l-am gasit pe Didu acolo, l-am eliberat repede ca se strangea singur de gat si l-am luat acasa. Am petrecut 3 luni minunate plimbandu-ne in parc in fiecare seara, mergand cu masina, Cora era extaziata sa se joace cu Didu. Dar, cum eu ajung tarziu acasa si nu aveam cum sa ma ocup de el asa cum ar trebui, am inceput sa pun anunturi cu el.

A sunat o doamna si m-am intalnit cu ea intr-o sambata in parc sa vad cum e, cine e, ce face, cum se poarta cu Didut. Nu il dadeam oricui. Si woow, doamna aceasta pe nume Mihaela era surprinzatoare. Si-a luat concediu saptamana urmatoare ca sa stea acasa cu baiatul pana se obisnuieste, ii gateste tot felul de lucruri, ii da vitamine preventiv, il plimba cu orele in fiecare zi. Singura problema a fost ca Didut nu era obisnuit sa doarma in pat (eu am fost mai dura cu el: putea sa doarma pe canapea cel mult si stia ca in pat nu are voie) si a durat ceva pana l-a convins sa se urce in pat :)))) A stricat educatia baiatului.

El este succesul meu cel mai mare in materie de adoptii. Am fost si in vizita la el si am plecat tare linistita vazand ca s-a acomodat perfect si ca este fericit si un maaare alintat. Nu am ce sa ii doresc mai mult decat sanatate si viata lunga.


Didut cu tunsoare de terrier:







Si Didutu natural (aduce un pic a oaie):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu