joi, 12 februarie 2009

7 fratiori

Circ mare cu strangatorii de catei. Am sterilizat intr-un loc 4 fete si am gasit 7 pui. Pe langa ce am enumerat deja, mai erau si vreo 7 baieti. Minunat loc... flamanzi, cu oase rupte, unii chiar rahitici, unul cu un defect din nastere (fara mandibula), altul orb si tot asa. Asta se intampla in octombrie 2008.

2 dintre puiuti (o fata si un baiat) au avut noroc sa ii adopte cineva, iar acum sunt pe langa Snagov. Pe fata am vazut-o acum 2 saptamani cand a venit la sterilizat. Ea a ramas mica de inaltime, in schimb baiatul am inteles ca e de trei ori cat ea.

Fata este cea roscata, iar baiatul este maroniu.









Imediat dupa adoptia celor 2, eram cu restul la cabinet, otraviti. Atunci au murit 2 fete. Mai erau 3 supravietuitori. In decembrie, au mai murit inca 2. Nu stiu din ce cauza, persoana de acolo mi-a spus doar ca i-a gasit morti in curte. Ei au fost:



Fata alb cu roscat

Fata crem










Baiat negru cu alb


Si supravietuitorul- un baiat alb cu pete crem:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu