miercuri, 11 februarie 2009

Catel lovit de masina

Intr-o seara, mai exact pe 4 decembrie, primesc un telefon care ma anunta ca exista un catel lovit de masina pe langa Sofitel si nu are cine sa il duca la doctor. Arata cam rau catelul, nu se misca, era plin de sange. Am ajuns la doctor si a fost unul dintre putinele cazuri fericite in care un catel scapa dupa o lovitura de masina. Si scapa intreg. A stat cateva zile internat, iar acum este in grija Asociatiei ROBI.




In rest am o groaza de povestioare despre catei loviti de masina si care nu au supravietuit. Primul de acest gen a fost acum mult timp, cred ca 1 an si ceva. Era o fetita mica de vreo 2 luni pe care a lasat-o careva laolalta cu una din gastile mele de catei. Si intr-o seara cand am plecat de la servici, am auzit-o ca plange. Daduse o masina peste ea. Era 9 seara, cabinetul inchis, nu am stiut ce sa fac cu ea. Am luat-o acasa cu gandul ca a doua zi, la prima ora voi fi cu ea la medic. Toata noaptea am stat cu ea in brate. Cum o puneam jos, incerca sa se miste, nu putea si incepea sa planga. Doar la mine in brate statea cuminte... A doua zi am aflat ca are bazinul facut zob si piciorusele din spate la fel. Nu a mai putut fi salvata.

Cu alti catei nici macar nu am reusit sa ajung la cabinet. Au murit pe loc. Aseara un catel a murit pe Splai. Cine stie asta? Eu si cu cei de la Rebu care vor face curat si ii vor arunca trupusorul. Si probabil si cel care a dau cu masina peste el. Era seara, cam intuneric. Eu totusi am vazut cum la 2 benzi distanta, un pic in fata mea, un catel este lovit de masina. Am fost singura care a oprit... Stiu ca se intampla, dar nu a avut nici o tentativa sa puna frana, nu a oprit, nu s-a uitat in urma. Tipic. M-am dus, avea ultimile spasme inainte de moarte, nu avea puls, a incetat sa respire. L-am luat de strada si l-am pus pe marginea trotuarului. Nu am mai putut sa fac minic. Era fata si a apucat sa traiasca vreo 3 luni.

La cei de mai sus se adauga multi alti catei si pisici toti calcati de masina, mare parte din ei morti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu