miercuri, 11 februarie 2009

Catel cu jigodie

Cum reusesc sa dau numai de cazuri din astea?? Ahh, forumul ala. Intr-o zi o sa imi interzic sa mai intru acolo. Povestea: citesc pe forum mesajul unei persoane (mai tarziu am aflat ca e un el si il cheama Andrei) ca a vazut un catel lovit de masina in spatele parcului Cismigiu. No hai sa mergem sa il luam. Concluzia: catelul avea jigodei. De asta nu se misca. Era slabit rau, a primit tratamentul pentru jigodie, perfuzii, vitamine, etc. La intoarcere era ceva mai bine, chiar a baut apa cand l-am lasat jos. O seara a stat cuminte pe locul lui invelit cu o haina.
Dupa 2 zile trebuia sa il iau iar la tratament. Andrei ajunge inaintea mea, gaseste catelul si pierde catelul :)) Mda, Andrei (incepator intr-ale cateilor) vede cum acesta se ridica si pleaca, il urmareste un pic si (crezand ca va sta cuminte intr-un loc si ne va astepta) pleaca de langa el sa isi conduca prietena la bus. Woow. Regula nr.1 in prinsul cateilor: Cand l-ai reperat, nu te mai misti de langa el ca nu ai de unde sa stii unde se ascunde".

L-am cautat vreo 2 zile...nimic. Nimeni nu l-a vazut, nimeni nu stie unde e. Eu totusi sper sa fie bine. Macar putea sa se ridice.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu