luni, 19 octombrie 2009

Pisi Aviatorilor

Initial m-am dus in cercetare prin cartier sa vad ce pisici mai prind. Impreuna cu Cristina, ca poate are ea mana mai bune la pisici. Si am ajuns intr-un loc mirific cu cel putin 10 pisici femele. Si multi pui.

Nu am prins nici o pisica matura, dar am pus mana pe asta mica. Ea si cu un fratior de-al ei au fost singuri care au venit la noi. Am strambat eu din nas ca nu pe ea o vizam, dar daca nu am prins altceva... la sterilizat cu tine. A doua zi cand am luat-o ne-am pisicit pe drum, ne-am alintat in brate... scumpica foc si frumoasa. Imi parea atat de rau ca trebuia sa o duc inapoi in spatele unui bloc...


Numai ca intamplarea a facut sa am treaba prin Aviatorilor si am zis ca o las in masina si o returnez in drum spre casa. Si asta i-a fost norocul ei. Cineva a vazut-o in masina, a placut-o si a luat-o acasa. :) Asa ceva chiar ca nu mi s-a mai intamplat.
A fost un moment numai bun... 4-5 luni, gata sterilizata, lipicioasa... ce mai, pisica perfecta. Si cu un mare noroc!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu