luni, 19 octombrie 2009

Matache 13.10.2009


Am fost anuntata ca in Matache e o catelusa care sta sa nasca si sa vin repede repede sa o iau... asta a fost intr-o luni... nici nu eram prin bucuresti. Anyway, marti eram in matache dupa catelusa. E tare mica si finuta. Mi-a placut de ea :)




Si daca nu era de ajuns un catel, am mai luat si pisica... tot din Matache. Si ea era gestanta :(



Si daca tot nu e de ajuns, in aceeasi seara m-au sunat si tantile mele din Aviatiei ca au mai prins si ele o pisica :)) Din pacate ma ramolesc si nu imi dau seama ce am facut cu poza... parca i-am facut poza, dar printr-un miracol al tehnologiei a disparut :)) Era o chestie in 3 culori si foarte nebuna. Este a 2-a pisica pe care o iau din zona Aviatiei-Austral si amndoua au fost la fel de tacanite. Pe 1 de abia am reusit sa o tranchilizam in cusca (metoda trage-i coada printre gratii si injectez-o in fund), iar cu a 2-a a fost circul lumii. A sarit pe toti peretii si a aterizat intr-un lighean cu apa in cele din urma. Am luat-o uda fleasca de la vet. 2 more to go.
Later edit: gasit poza cu pisica nebuna care a sarit in lighean :))









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu