luni, 19 octombrie 2009

Gara de Nord

Nu stiu cum de am uitat de experienta de la Gara de Nord. Pe scurt: eu, un medic foarte tanar dotat cu suflatoare, o gestanta pe peronul 6, multe trenuri in miscare.
Pe lung: un domn a semnalat cazul pe forum si am ajuns sa ma duc eu. Planul initial a fost sa ne strangem mai multi... tinand cont ca este o zona atat de periculoasa. Rezultatul a fost: eu singura plus un doctoras speriat de bombe. El a inteles ca trebuie sa adorma cainele dintr-o curte pe la gara de nord, NU sa alerge un maidanez in gara in timp ce alti maidanezi il alergau pe el :))))
Nu am mai avut cum sa dau inapoi si am tras. Un mare noroc a fost ca, fara sa vrea, vetul a nimerit direct intr-o vena din picior si a cazut mai repede decat de obicei. Ghinionul a fost ca fiind doar 2 persoane, nu am avut cum sa o tinem locului pana adoarme. Asa ca trecut pe sub un tren si timp de vreo 10 min a stat intre 2 trenuri... unul in care se urcase toata lumea si dadea sa plece si unul din care coborase toata lumea si dadea sa plece.
Mi-a fost frica sa mai astept pana cade (era doar ametita) si am sarit pe ea. A inceput sa schelalaie ca naiba, ceilalti catei i-au sarit in aparare si au inceput sa latre la noi. Asa ca eu trageam de namila de caine sa inceprc sa o prind cat mai bine, sa o iau pe sus si sa fug cu ea, iar vetul se chinuia sa imprastie restul de vreo 6-7 catei. Minunat!!!
Totul s-a rezolvat intr-un final. Dar acolo mai erau destule fete... asa ca ce am facut este un nimic. Din pacate lumea de pe forum s-a calmat daca nu mai era nici o gestanta, dar restul probabil au nascut si ele pana acum. Nu a vrut nimeni sa se bage la alergat. Asta este...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu