vineri, 22 mai 2009

Cookie

Off... trebuie sa iti spun la revedere. Imi pare atat de rau. Esti primul catel pe care l-am intalnit care sa fie in halul asta de insistent cu mangaiatul. Esti in stare sa renunti la tot.... numai sa fii mangaiat. Si o sa imi fie dor de pupicii tai delicati cu limbuta ta rozalie si mov la varf. O sa imi fie dor de cum sforai sub birou. Dupa 2 luni de zile... a venit momentul sa cautam o casuta si pentru tine. Promit sa fie ultima schimbare la care trebuie sa te adaptezi. O sa caut atat cat va fi nevoie, numai sa gasesc stapanul ideal.

Stiu ca esti fericit sa te joci cu Cora si sa stai toata ziua cu mama sa te mangaie. Domi nu prea te place, dar trebuie sa intelegi ca el e pisic si nu se joaca cu tine asa cum vrei tu.

Mi-ai rupt sufletul azi cand ai plans la usa dupa mine...de fapt si acum mi se rupe sufletul. Acum, dupa ce am pus anunturile cu tine.

Iubirea mea mica:













2 comentarii:

  1. Ce mai face Cookie?S-a interesat cineva de el?

    RăspundețiȘtergere
  2. Au fost cateva persoane, dar nimic destul de bun pentru el. Ori nu aveau experienta cu cateii, ori experienta lor era ciudata, ori ceva clar in neregula la mansarda.

    Cea mai haioasa a fost o tipa, profesoara, care a mai avut un cocker pe care il calcase masina (misto), inca unul adoptat de curand pe care l-a dat inapoi dupa cateva luni ca nu stiu ce nu ii convenea si acum vroia altul.

    Partea amuzanta a fost ca m-a intrebat de 10 ori daca este este de rasa PURA sau nu. Eu tot ma chinuiam sa ii explic faptul ca l-am gasit si nu avea actele asupra lui, deci nu am de unde sa stiu :)). Nimic. Si a gasit intr-un final criteriul de departajare intre un cocker pur si o "corcitura": daca are coada scurta e rasa pura, daca este lunga e corcit. =)) A fost incredibil de amuzant.
    Femeia era ferm convinsa ca aceasta rasa si altele se nasc cu coada scurta. Daca stapanul nu i-o taie, nu e de rasa.

    RăspundețiȘtergere