marți, 5 mai 2009

30.04.2009

Era o zi de joi in jurul orei 7. Eu plecam linistita de la servici cu ganduri mari: sa ma duc acasa. dar destinul potrivnic, mi-a scos-o pe ea in cale: o tanara maronie fara crotal la cativa metrii de sediul firmei. Ups !! Nu stiu de unde a venit si nici nu stiam daca o sa o mai vad si a doua oara. Asa ca, schimbare de planuri. Ia catelusa, indeas-o in masina (la schema asta dresurile mele au avut de suferit) si hai cu ea la doctor. Saracuta, este atat de blanda. Pana si-a facut efectul anestezia, s-a urcat la doctor in brate, dadea din coada, venea sa o mangai...


Am lasat-o si o noapte in cazare... era tarziu, afara statea sa ploua. Sambata am dus-o inapoi si inca sper sa nu se mai intorca prin zona asta... ca ma omoara sefii daca mai vad inca un catel in curte.

Oriunde va ajunge sa stea...macar e sterilizata si pentru asta ii multumim Ianei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu