miercuri, 13 mai 2009

09.05.2009 - 4 fete

Aglomeratie mare si emotii. Conduc cu mare viteza si 4 fete in spate. Bine ca am cusca de la Miki si 2 sunt inghesuite acolo. Cam asa a aratat ziua mea:
Cele 2 negre sunt alea mai proietenoase si mai nebune, asa ca a trebuit sa le bag in cusca sa nu ma trezesc cu ele in cap. Celelalte 2 sunt ceva mai rezervate si au stat tare cuminti. Desi am mers cu toate geamurile semi deschise, tot au murit de cald. A fost tare bine cand am ajuns si i-am cotropit baia d-lui doctor unde era racoare si bine si am avut si un castron cu apa.

1 gata, 1 in operatie, 2 in asteptare.

3 gata, 1 in operatie.

Ea este cea mai draguta dintre toate si merita o poza numai a ei.

Multumim Mihaela pentru sponsorizarea sterilizarilor si a drumului !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu