marți, 18 august 2009

Si o serie de pisici

Ca sa nu se simta discriminate, am plecat si in cautare de pisici.
Prima serie: 2 pisici din Aviatiei. Una era gestanta (cea gri) si una era gata sterilizata.







Pisica d-nei Monica (adunata de pe naiba stie unde). A fost un intreg circ. Intai ma cheama sa vad cat de mari sunt (are 2 noi pisici) si daca sunt bune de sterilizat. Ii zic "da, hai sa le iau". Vaaai, dar sa le mai las un pic ca sunt mici si slabe si ii e mila de ele. Pai femeie, ma chemi sa iti vad matele si ma trimiti acasa si cica sa mai fac un drum peste alte cateva luni?? Tinand cont ca don'soara neagra are deja 6-7 luni, i-ar fi intrat cat de curand in calduri. Am luat pisica pe sus, am dus-o la cabinet si i-am spus ca i-o aduc a doua zi. Ehh, a doua zi ma suna la 8 dim sa ma intrebe daca mai traieste pisica. Nu, s-a sinucis de singuratate. In somn nu i-am visat pisica, nici nu am dormit la cabinet, oricum nu are ce sa i se intample.... de ce trebuie sa ma enerveze la prima ora?? Cand i-am dus pisica, la fel: tragedie: vaaai, nu credeam ca ai sa iti mai revii!! Sa isi revina din ce?? Cand i-am castrat cei 10 catei nu a mai fost sfarsitul lumii.



Si 2 pisi de la caminele din Tei. Cea gri era gestantuta. Iar cea alba are tumori mamare. Si mai ramane la cabinet inca 2 saptamani. A fost operata duminica, i-a scos tot lantul mamar si acum se reface...saracuta de ea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu