marți, 11 august 2009

Frustrari inlantuite

Asta e singurul loc unde pot sa imi vars ura si nemultumirea profunda si sa ma plang de neputinta mea. Nu am unde si nici cui...

CUM sa convingi un tigan, care se impuiaza el in nestire, de faptul ca nu este in regula sa isi impuieze cateii si sa ii verse in diferite locuri? Misiune imposibila. Supercow (adica eu) in misiune in cartierul Baneasa. De bine de rau de vedea ceva ceva. Pana cand s-a gandit patronul tigan al unui restaurant tiganesc sa aduca la munca alti tigani cica zugravi. Si pana aici mi-a fost...

O zona cat de cat ok, s-a transformat in 2 saptamani intr-un circ total. Tiganii au venit cu toata ograda: au adus dupa ei 5 catei adulti si 6 pui. Aseara imi venea sa plang, sa o iau la fuga si sa nu mai trec pe acolo niciodata. Intai au adus 2 catele maidane. Le-am dus la sterilizat (ei inca nu stiu asta.... varianta pentru tigani a fost operatie de extirpare a tumorilor ovariene depistate in urma ecografiilor... hihi). Bun. Una din ele are si sticker si o luna va trebui sa ma ocup si de tratamentul ei.

Dar, pe langa cele 2 fete care stau acum ori in fata restaurantului ori in parc, mai este si o cockerita tanara. Si vor sa o vanda. Iar oamenii sunt mult prea mancatori de sub funduri ca sa dea 400 lei pe un catel pe care (spun ei) si-l doresc. Cat a fost la adoptii (pe vremea cand inca mai speram sa pot sa o iau de la tigani) m-au bombardat zeci de persoane cu mailuri si telefoane. Toti doreau sa o adopte. Cand au auzit de 400 lei... oopa. Stai ca nu mai vrem. Si evident imi vine in minte intrebarea: daca nu ai sa dai 400 lei sa iei un catel de rasa... cum o sa ii asiguri mancarea si tot ce ii trebuie? Daca o sa aiba nevoie de un tratament costisitor pentru ceva afectiune hepatica sa zicem? Ce-i faci?? A, si catelusa are si otita mai nou...

Sa ma intorc la tigani. Dupa cei 3 catei enumerati mai sus au simtit nevoie sa aduca si un baiat. Peste care a dat o masina si acum schioapata. Sper sa se faca bine... nu pare sa aiba fractura sau ceva grav, dar il tin sub observatie.

Siiii ca sa fie si un final apoteotic: au mai adus inca o catelusa cu tot cu cei 6 pui ai ei nou nascuti. Asta este noutate. Ieri i-am vazut. Si VOR SA VANDA PUII. Mama e oarecum metis de soricar...dar privita de la mare distanta. Iar tatal cica ar fi pekinez. Ideea e ca ei sunt ferm convinsi ca puii sunt de rasa (nu am reusit sa le explic ca NU) si vor sa ii dea pe bani. Mor de nervi. O sa ii lase acolo cand se termina lucrarile si cand or sa vada ca nu au cum sa ii vanda ca nu ii vrea nimeni. Si o sa ii gasesc pe sub rotile masinilor sau o sa am inca o zona extra populata de catei. Din cauza unor tigani idioti.

Cockerita aia o sa intre in calduri cat de curand. Cum o iau sa o duc la sterilizat? Ca nu ma lasa sa o iau... ca nu cumva sa o vand si sa le dau teapa. Cateii aia mici or sa inceapa sa misune pe acolo. Daca reusesc sa iasa in strada? Ieri am fost sa iau catelusa cu sticker sa o duc la tratament si 2 tigani tipau dupa mine sa nu le-o mai aduc. Sa o las un pic mai incolo ca ei nu o vor. Nu au macarea sa le dea... le mai las eu boabe. Si totusi ii lasa sa se impuieze in prostie in speranta ca vor scoate bani de urma cateilor.

Astept sa isi aduca si restul animalelor din batatura: porci, gaini, cai si ce or mai creste si sa ii lase in parc. Inca un Xanax, va rog. And this time make it double.

Un comentariu:

  1. Te admir pentru ce faci si sper sa ai in continuare resurse fizice, financiare si mentale pentru a face asta. Ma uitam la ce promoveaza alte tari referitor la ce fac ei pentru animale. Chiar daca realitatea nu este mereu asa cum o expun ei (multi caini fiind eutanasiati)- suntem atat de departe de ce ar trebui sa fim. Educatie, legislatie, bani, mentalitate.
    O zi buna. Catalina.

    RăspundețiȘtergere