marți, 10 martie 2009

catelusa tiganilor

De fiecare data cand plec de la vet am acelasi traseu. Traseu care trece prin fata casei unor tigani. Si tot vedeam o catelusa care mai iesea pe strada. De foarte mult timp ma tin sa o iau si pe ea sa o duc la doctor. Acum eram cu Valentina in masina si a fost decizia de moment :"Hai pe ea!!". Ea e gata sterilizata si asta cu ajutorul programului desfasurat de asociatia Robi care a oferit sterilizari gratuite pentru cateii cu stapan.
Problema e ca am mai gasit inca o catelusa in curte pe care nu am reusit sa o luam (intr-una din camere tiganii au tot felul de chestii aruncate- geamuri, usi, lemne, toate tampeniile, nu au curent si nici ferestre la camera aia, asa ca era perfect bezna, iar catelusa aia s-a ascuns acolo). Am vazut ca e gestanta si am zis ca ma intorc dupa ea cat de curand. M-am intors de abia sambata urmatoare si nascuse... In momente din astea imi vine sa ma dau cu capul de toti peretii. Nu stiu ce se va intampla cu puii, pe mama sigur o sa o iau la sterilizat...

Ea e catelusa sterilizata:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu