joi, 23 iulie 2009

Baneasa Ratb

Off... de ce eu? De ce tocmai eu sa ma lupt cu toate nebunele necooperante si muscacioase? De ce nu toti cateii sunt cuminti?? :)))

Exemplu: don'soara din imagine (desi fie vorba intre noi: la cata burta avea nu cred ca mai era domnisoara). M-am chinuit vreo 2 ore sa pun mana pe ea. La inceput am ademenit-o intr-o cabina (doamna de acolo a fost tare draguta sa ma lase sa ii folosesc biroul pe post de teren de prins catei). Am zis ca daca e intr-un spatiu inchis... se da batuta. Da de unde!! Dadea sa muste in toate partile. Ok... ma duc pana acasa dupa tranchilizant. Ma intorc cu seringa, era si mai suparata. Nu ma mai lasa la nici un metru de ea.

Norocul meu a fost un domn de acolo cu care am facut echipa in felul urmator: am aruncat patura pe capul ei, domnul inarmat cu o matura i-a imobilizat capul timp de cateva secunde si eu i-am injectat fundul. Dupa 15 minute era mielusel si am bagat-o fara probleme in masina.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu